EUR
  • INR
  • GBP
  • CAD
  • USD
  • AUD
  • EUR
  • JPY

100% NIET GOED GELD TERUG GARANTIE

FAQ

1. Hoelang duurt het voordat een bestelling arriveert?
Eenmaal verzonden, zul je je bestelling binnen 1 / 2 werkdagen ontvangen. Dit is alleen als de bestelling voor 15:00 is besteld. Anders is het 2 werkdagen.

2. Waar komen de producten die jullie aanbieden vandaan?
De producten die we aanbieden op onze webshop zijn vaak afkomstig vanuit Azië, maar komen ook vaak uit Amerika en Europa. 

3. Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Je kunt een bestelling volgen met de track & trace code die je hebt ontvangen via de mail. 

Klik hier om je bestelling te tracken

4. Verzenden jullie internationaal?
Ja we bieden wereldwijde verzending aan, echter zitten veel van onze klanten in Nederland en België. Vaak dekken we de kosten in deze landen voor de verzending. De producten reizen dan dus gratis naar je bestemming!

5. Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Neem contact op met onze klantenservice via email: klantenservice@koopvrienden.nl 

7. Hoe kan ik mijn product retourneren?
Bekijk onze pagina retourneren voor meer informatie.

8. Mijn product is defect, wat nu?
Als je een product hebt ontvangen dat defect is, zullen we het artikel graag zonder extra kosten vervangen. Neem binnen 48 uur na ontvangst van een bestelling contact met ons op.

9. Hoe betaal ik mijn bestelling? Is het veilig?
Je comfort, veiligheid en vertrouwen zijn onze grootste zorg. We gebruiken Secure Socket Layer (SSL) -coderingstechnologie om je gegevens online te beschermen. Je kunt betalen met een bankpas of creditcard of je PayPal-rekening en IDEAL en nog veel meer. We gebruiken https://www.mollie.com als betaalprovider. Dit zijn wereldwijd bekende bedrijven voor betalingsdiensten met externe partijen. Al je creditcardgegevens worden veilig verwerkt en met SSL gecodeerd. De website van PayPal is beveiligd en gecodeerd en biedt een aankoopbescherming voor in aanmerking komende artikelen.

10. Mijn vraag wordt hierboven niet beantwoord, wat moet ik doen?
We helpen je graag! Email: Klantenservice@koopvrienden.nl

11. Ik heb een klacht, wat moet ik doen?

"We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@koopvrienden.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

Loading...
x

x